1.Tworzymy nowy projekt i budujemy nowy 'Composition Setting'. Composition nazwałem "3D Audio spectrum" Ustawiłem, długość compositu troche dłużej od sygnału audio.
2. Zaznaczam plik video i przechodzę do okna "TRACKER" i wybieram 'Track Camera'. Program zlicza punkty na każdej klatce filmu.
3. Zaznaczamy punkty myszką , które nas interesują. Mogą być to w dowolnej klatce projektu.
4. Przyciskamy na obraz prawym przyciskiem myszy "PPM" i wybieramy 'Set Ground Plane and Origin'.
5. Ponownie przyciskamy "PPM" i wybieramy 'Create Solid and Camera'
7. Tworzymy nowy kompozyt dla 'Audio Spectrum' dodajemy ścieżkę dźwiękową i tworzymy 'Solid' dla Audio Spectrum.
8. Na 'Solid' nakładamy efekt 'Audio Spectrum 1'
- Start Frequency mamy 1,0 punkt
- End Frequency mamy 200 punkt
- Maximum Height 1390 punkt
- Inside Color 'Biały'
- Outside Color 'Biały'
- Display options 'Digital'
- Side Options 'Side A'
8. Na 'Solid' nakładamy efekt 'Audio Spectrum 2'
- Start Frequency mamy 1,0 punkt
- End Frequency mamy 200 punkt
- Maximum Height 2030 punkt
- Inside Color 'Biały'
- Outside Color 'Biały'
- Display options 'Analog dots'
- Side Options 'Side A'
Efekt końcowy
9. Composition 'Audio Spectrum' dodajemy do ;Composition '3D Audio '.
10. W 'Audio Spectrum' ustawiamy pozycje 3D, Trzeba zaznaczyć w kolumnie 'Sześcian'.
12. Mamy włączony 'Track Solid' nazwałem go 'Floor'. Będziemy mogli ustawić położenie 'Audio Spectrum' oraz 'Light', który ma stworzyć cień na powierzchni 'Floor' Kiedy będziemy mieli ustawione wszystko. Mode 'Floor' ustawiamy na 'Multiplay'
13. Dodałem jeszcze jedno światło 'Light' i ustawiłem opcje światła 'Ambient' i 'Intensity' ustawiłem na 11%.
Film z końcowym efektem.
Komentarze
Prześlij komentarz
Witam serdecznie